niedziela, 19 lutego 2012

coś od autora

huhu, jest mi niezmiernie miło, że mam tak dużo wyświetleń, bo aż 2012!!! Jesteście niesamowite! mam nadzieje, że będzie jeszcze więcej! i więcej komentarzy!! ♥
Może powiem coś o sobie, pewnie was to nie obchodzi, ale odczuwam wewnętrzną potrzebę przedstawienia się: jak już zapewne wiecie, mam na imię Gabi, mam 17 lat i jestem z Warszawy, ale długo tutaj nie zabawię, po skończeniu liceum, zamierz wraz z przyjaciółką wyjechać do Londynu (tak wiem, że mało prawdopodobne, ale to tylko marzenia, w które zawsze powinno się wierzyć) kocham śpiewać, co prawda nie wychodzi mi to najlepiej, ale dzięki śpiewowi czuje się wolna, drugą moją pasją jest taniec, który trenuje odkąd byłam w zerówce. uwielbiam również pisać, co można zauważyć na tym blogu ;p aktorstwo , o tak, to kolejna ważna dla mnie rzecz. aktorstwo to coś niesamowitego, co pozwala człowiekowi odkryć w sobie zupełnie inną osobę. Co mogę wam jeszcze powiedzieć, hmm, mam listę z rzeczami, które chce wykonać przed śmiercią, mam wspaniałe przyjaciółki, bez których każdy dzień byłby udręką, mam nienaturalnie jasne oczy i to chyba tyle co mogę wam o sobie powiedzieć, dzięki za wysłuchanie ;p

Tak jeszcze odnośnie opowiadania: nie wrzucam zdjęć postaci, ponieważ nie lubie gdy ktoś narzuca wygląd osoby, po to mamy wyobraźnię, aby móc sami wykreować w naszych głowach jak wygląda. mam nadzieję, że nie zrobiliście z Gabi jakiegoś paszteta, bo mam sentyment do tej postaci ;p
                        
                                                                                                                      Pozdrawiam,
                                                                                                                                   Rysica xxx

1 komentarz:

  1. hahah jak wiem, jak postacie wyglądają i znam je to lepiej mi się czyta z tym ich głosem w głowach :D

    OdpowiedzUsuń